Alcatraz pe uscat
Cu ajutorul expedițiilor științifice și a unor efecte vizuale de ultimă generație, în Alcatraz pe uscat sunt secate apele care înconjoară cea mai groaznică închisoare din lume. Cu golful San Francisco complet desecat, celebra închisoare de pe insulă își dezvăluie secretele, arătând de ce o evadare de pe stâncă era aproape imposibilă.