Alexander și cea mai oribilă zi
Alexander are cea mai proastă zi și se întreabă dacă nu cumva toate relele i se întâmplă numai lui. Dar descoperă că nu e singur când tatăl lui (Steve Carell) și restul familiei au parte de ghinion.
Urmărim păţaniile lui Alexander, de 11 ani (Ed Oxenbould), pe parcursul celei mai groaznice zile din viaţa lui, care începe cu o gumă lipită în păr şi merge din rău în mai rău. Dar când Alexander îşi povesteşte necazurile în faţa optimistei sale familii, nu are parte de compătimire şi începe să se întrebe dacă nu cumva toate relele i se întâmplă numai lui. Curând, însă, descoperă că nu e singur când mama lui (Jennifer Garner), tatăl (Steve Carell), fratele (Dylan Minnette) şi sora (Kerris Dorsey) au parte la rândul lor de ghinion. Cine spune că nu există zile proaste nu a avut niciuna...