Alice în Țara Minunilor
Alunecaţi în vizuina iepurelui alături de Alice pentru o aventură fantastică alături de Pălărierul Nebun (Johnny Depp)! Captivant şi magic, acest film e o nouă interpretare a mult-iubitei poveşti.
Alunecaţi în vizuina iepurelui alături de Alice pentru o aventură fantastică! În noua adaptare după "Alice în Ţara Minunilor", Alice (Mia Wasikowska), acum de 19 ani, se întoarce în ţinutul pe care l-a vizitat în copilărie pentru a-şi descoperi menirea. Ţara Minunilor întrece orice închipuire, iar fantasticii săi locuitori sunt înfăţişaţi mai pitoresc ca oricând. Ne întâlnim cu Pălărierul Nebun (Johnny Depp), Regina Albă (Anne Hathaway), Regina de Inimă-roşie (Helena Bonham Carter), Iepurele Alb (Michael Sheen) şi mulţi alţii. "Alice în Ţara Minunilor" va captiva publicul de toate vârstele.