Alien: Romulus
Acest film SF horror plin de suspans aduce renumita franciză „Alien” înapoi la originile sale emblematice. În timp ce cercetează o stație spațială abandonată, un grup de tineri colonizatori se întâlnește față în față cu cea mai necruțătoare și letală formă de viață din univers.
Acest film SF horror plin de suspans aduce renumita franciză „Alien” înapoi la originile sale emblematice. În timp ce cercetează o stație spațială abandonată, un grup de tineri colonizatori se întâlnește față în față cu cea mai necruțătoare și letală formă de viață din univers. Cu Cailee Spaeny, David Jonsson, Archie Renaux, Isabela Merced, Spike Fearn și Aileen Wu în rolurile principale, „Alien: Romulus” este regizat de maestrul genului horror, Fede Alvarez. Scenariul este realizat de Alvarez și Rodo Sayagues, cu care colaborează frecvent, și este bazat pe personaje create de Dan O'Bannon și Ronald Shusett. Ridley Scott, care a regizat filmul original „Alien”, „Prometheus” și „Alien: Pactul”, a produs acest film împreună cu Michael Pruss și Walter Hill.