Totul trebuie să dispară
Hotărâtă să scape de tot ce îi amintește de soțul său decedat și să-și dedice timpul unei cauze nobile, Nora plănuiește o vânzare de lucruri vechi pentru a vinde lucrurile lui William; Robert încearcă să găsească un nou director de comunicare; frații înstrăinați Sarah și Tommy sunt readuși împreună de o capsulă a timpului; Holly pornește în căutarea lui Ryan.