Am fost odată sexy
O adolescentă atractivă și populară, care se poartă urât cu cei din jurul său, se trezește deodată în trupul unui bărbat matur și trebuie să găsească o cale pentru a reveni în corpul ei original.
Nostimul Rob Schneider a fost gigolo. A fost animal. Iar acum un blestem îl va transforma în ceva ce nu a mai fost până acum - o femeie! Jessica Spencer este cea mai atractivă și mai populară fată din liceu. Dar ea primește o doză dură de realitate când se trezește în corpul unui bărbat de 30 de ani de condiție joasă (Schneider) și descoperă cu repeziciune că a-ți croi drum cu ajutorul aspectului fizic nu mai e la fel de ușor atunci când ești o fată care are nevoie permanentă de un bărbierit. Cum ar putea oare Jessica să își convingă prietenii că este ea cu adevărat? Și cum se poate schimba la loc în adolescentă? „Am fost odată sexy” este o comedie dezlănțuită și nebunească, de schimbare a rolurilor între genuri, de care se poate bucura oricine - indiferent de sex.