Ambuteiaj / Ora de culcare / Ziua sporturilor / La oftalmolog
Bunica Purcelușă și Bunicul Purceluș i-au invitat pe Peppa și familia ei la masă, dar sunt prinși într-un ambuteiaj interminabil. Peppa și George se pregătesc de culcare după o zi lungă. Este ziua sporturilor la grădinița lui Peppa. Tăticul Purceluș îi spune lui Peppa că nu contează să câștige, ci să participe. Prietenul lui Peppa, Poneiul Pedro, poartă ochelari, iar Peppa crede că și ea ar avea nevoie de unii.
Bunica Purcelușă și Bunicul Purceluș i-au invitat pe Peppa și familia ei la prânz. Pe drum, Peppa, George, Mămica Purcelușă și Tăticul Purceluș s-au blocat în ambuteiaj. Ei încă n-au ajuns până la ora la care era gata prânzul, așa că bunicul decide să le aducă prânzul în roaba sa! Este destulă mâncare delicioasă pentru toți cei blocați în ambuteiaj. Este aproape ora de culcare, iar Peppa și George se mai joacă afară încă puțin înainte de a fi chemați la baie. După aceea, Peppa și George se spală pe dinți și se bagă în pat, pentru ca Tăticul Purceluș să le citească o poveste. Adorm imediat. Mămica Purcelușă și Tăticul Purceluș se așază în sfârșit să se uite la televizor, dar a fost o zi lungă și sunt și ei obosiți. Este Ziua Sporturilor la grădinița lui Peppa. Există o mulțime de probe interesante, inclusiv alergare, sărituri și „lupta cu odgonul”. Tăticul Purceluș îi spune lui Peppa că nu a câștiga este important, ci a participa. Peppa este de acord, însă ei i-ar plăcea mult să câștige un premiu. Prietenul lui Peppa, Poneiul Pedro, poartă ochelari. Peppa crede că și ea are nevoie de ochelari, așa că Mămica Purcelușă o duce la oftalmolog. Peppa este puțin dezamăgită să descopere că vede perfect, dar asta nu o împiedică să poarte niște ochelari de soare fabuloși.