Amerizarea de pe fluviul Hudson
Amerizarea de pe Fluviul Hudson spune povestea dramatică a amerizării forțate, terifiantă, dar în cele din urmă victorioasă, a zborului 1549 pe fluviul Hudson. Prezentând interviuri personale și emoționante și totodată reconstituiri dramatice deosebite, filmul prezintă detalii obținute de la pasageri și echipaj, și arată că prăbușirea în sine a fost de-abia începutul luptei lor pentru supraviețuire.