Balenele ucigașe din Antarctica
Bertie Gregory și echipa sa străbat ținuturile sălbatice ale Antarcticii în căutarea șiretelor balene B1, care și-au creat o extraordinară strategie de vânătoare.
Bertie și echipa lui traversează faimoasa Strâmtoare Drake pentru a ajunge în Antarctica, unde vor filma un grup de balene ucigașe extrem de inteligente. Cunoscute drept B1, acestea folosesc o strategie extraordinară pentru a vâna focile care se odihnesc pe gheață. Bertie vrea să afle de ce populația de balene ucigașe B1 este în scădere și să filmeze celelalte tehnici uluitoare pe care le folosesc pentru a-și prinde prada.