Dat afară
Când Hal îl dă afară pe Malcolm din casă din cauza comportamentului indisciplinat, Reese încearcă să profite de distragerea lui Hal pentru a pune la cale o cascadorie cu adevărat rea. Francis se supără când nepotul muzician al lui Otto acompaniază muzical fiecare mișcare a lui Francis.