Inima întunericului
Este anul 1977 și epoca ucigașilor în serie începe. Detectivii LAPD urmăresc mai mulți ucigași în serie în același timp. Scormonesc dealurile Hollywoodului în căutarea Strangulatorului dintre Coline și în același timp îl vânează pe Spintecătorul din Mahala în centru. Și atunci apare un alt ucigaș în serie...