Avioane: Echipa de intervenţii
Celebrul pilot de curse aeriene Dusty își unește forțele cu un echipaj dinamic de avioane de elită pentru stingerea incendiilor într-o aventură comică. Împreună, echipa neînfricată se luptă cu un incendiu de vegetație în Parcul Național Piston Peak, iar Dusty învață de ce este nevoie pentru a deveni un adevărat erou.