Bábovka
Mina trebuie să depășească obstacole periculoase pentru a-și elibera prietenul, pe Jucărie, din ghearele maleficilor Totemiști pe bicicletă. Salvarea pare imposibilă, însă cu ajutorul Totemistei Tricicletă, căreia i se face milă de ea, Mina pleacă să-și salveze prietenul și își face o nouă prietenă.