Petrecere à la Bob
Bob primește un job temporar ca bucătar pentru o frăție nepopulară și se înțelege de minune cu toată lumea!
Bob primește un job temporar ca bucătar pentru o frăție nepopulară și se înțelege de minune cu toată lumea! Pățaniile se țin lanț de îndată ce băieții se trezesc prinși într-un război al farselor, iar dr. Yap, un absolvent faimos al facultății, insistă să participe. Nici copiii Belcher nu se lasă mai prejos, încercând să invadeze casa frăției și să contribuie la haos.