El Matador Bucșă
Bucșă este un faimos campion la luptele cu buldozerele în Spania. El e atât de bun, încât e capabil să se ferească de mai multe buldozere în același timp. Lightning McQueen îl însoțește pe Bucșă în această poveste atunci când lucrurile devin extrem de complicate.