Black & White - Die Geschichte vom schwarzen Schaf
O turmă de oi o duce foarte bine până când apare o oaie neagră. Deși inițial e înlăturată din turmă, oaia neagră se dovedește a fi salvarea oilor, scăpându-le de un mare pericol. Un film animat pentru copii despre toleranța față de străini.