Efortul lui Michael de a fi singur e zădărnicit de o pană de curent.
Michael se străduiește să-i facă pe ai lui să-l lase singur acasă, dar când crede că a reușit, o pană de curent îi apropie mai mult pe membri familiei Kyle.