Dincolo de cer
Trădat de un aliat de încredere, Kanata e luat prizonier. De parcă nu era suficient, vede doi dintre prietenii lui printre adepții organizației Ideal. Weisheit răsucește cuțitul în rană cu o poveste șocantă din trecutul lui.
Trădat de un aliat de încredere, Kanata e luat prizonier. De parcă nu era suficient, vede doi dintre prietenii lui printre adepții organizației Ideal. Weisheit răsucește cuțitul în rană cu o poveste șocantă din trecutul lui și cere eliminarea lui Kanata. Șansele ca el să scape sunt minime.