Pete rezervă o vacanță, iar Goofy călătorește din greșeală în valiza lui Pete.
Pete decide că are nevoie să scape de tot, în special de Goofy! El rezervă o vacanță de unul singur pe o insulă pustie, dar Goofy rămâne blocat din greșeală în valiza lui Pete.