Cadavre rafinate
Roger, Francine și Jeff îi detestă pe ceilalți membri ai familiei pentru că au locuri de muncă și un scop în viață. Trio-ul decide să înceapă propria afacere de turism, concentrându-se pe un celebru criminal în serie din Langley Falls.
Roger, Francine și Jeff îi detestă pe ceilalți membri ai familiei pentru că au locuri de muncă și un scop în viață. Trio-ul decide să-și înceapă propria afacere, un tur care se concentrează pe un celebru criminal în serie din Langley Falls. Ei se trezesc depășiți de situație, în timp ce învață cât de greu este să conduci o afacere. Între timp, ucigașul este încă în libertate și devine fascinat de tur.