Când pisica nu-i acasă
În timp ce Motanul Tom este plecat, Mickey, Minnie și o ceată de șoareci năstrușnici pun stăpânire pe casa acestuia și se distrează cu diverse grozăvii muzicale. Mickey și Minnie dansează pe clapele pianului, folosesc o roată de cașcaval pe post de rolă de partituri a unui pian mecanic și găsesc un nou mod creativ de a reda un disc de fonograf.