Caravana curajului - o aventură Ewok
Crucișătorul stelar al familiei Towani se prăbușește pe luna pădurii Endor, iar separarea a doi copii de părinții lor pune în mișcare o aventură incredibilă care îi duce pe Cindel, în vârstă de patru ani, și pe fratele ei mai mare, Mace, în lumea necunoscută a familiei Ewok.
Familia Ewok se întoarce în Caravana curajului – de data aceasta pentru a ajuta doi copii care își caută părinții pierduți. Prăbușirea navei stelare a familiei Towani pe luna pădurii Endor și despărțirea a doi copii de părinții lor pun în mișcare o aventură incredibilă care îi duce pe Cindel Towani, în vârstă de patru ani, și pe fratele ei mai mare, Mace, în lumea necunoscută a Ewok. Speriată la început, Cindel se grăbește să răspundă bunătății Ewok. Imposibil și protector, Mace se ferește de aceste creaturi incomode și de cultura lor primitivă. Dar viața pastorală a Ewok contrazice înțelepciunea, magia și curajul înverșunat pe care le vor aduce împotriva terenului anevoios, a locuitorilor neospitalieri și a pericolelor de neimaginat care se află între reunificarea copiilor Towani și a părinților lor dispăruți.