Cei nouă obraznici
Andy, un elev neastâmpărat din clasa a cincea, nu primește nimic de la Moș Crăciun. Dându-și seama că trebuie să fi ajuns pe "lista celor obraznici" și simțindu-se nedreptățit, Andy formează o echipă de opt "obraznici" care să-l ajute să pună în aplicare un jaf de zile mari în Satul Moșului de la Polul Nord, pentru a-și lua cadourile pe care ei cred că le merită.