Înainte înapoi
În timp ce Malcolm și Reese se războiesc din ce în ce mai mult, ei își reamintesc lanțul evenimentelor care au condus la conflict. Dewey se pregătește pentru o piesă la școală. Lui Francis și Otto le este teamă de o vacă nebună.