Chaos Theory
În timp ce Daisy și echipa se luptă pentru a proteja neoamenii, S.H.I.E.L.D. descoperă adevărul șocant despre unul dintre cei mai mari dușmani ai săi.
În timp ce Daisy și echipa se luptă pentru a proteja neoamenii, S.H.I.E.L.D. descoperă adevărul șocant despre unul dintre cei mai mari dușmani ai săi. Între timp, Fitz îi ajută pe Simmons să recupereze informațiile care i-ar putea aduce înapoi prin portal.