Christopher Robin şi Winnie de Pluş
Pădurea de O Sută de Acri e părăsită, borcanul de miere e gol, iar Winnie de Pluș trece printr-o ușă magică, căutându-l pe Christopher Robin, dar când îl găsește, este adult și locuiește în Londra. Alături de prieteni vechi și de o familie nouă, se îmbarcă într-o aventură remarcabilă și află că „uneori, când nu faci nimic, faci ceva foarte bun”.