Café Para Llevar
Alicia se întâlnește pe neașteptate cu fostul său iubit în timp ce discută la telefon despre viitoarea ei nuntă. Ea intră în prima cafenea pe care o vede și comandă o cafea la pachet, dar soarta face ca Alicia să-l găsească înăuntru pe Javi, fostul ei iubit.