DramăProcedural
Owen face progrese în terapie. Grace cere ajutorul unei colege, dar regretă atunci când Judd îi oferă mai mult decât avea ea în plan. Un clovn are o urgență la petrecerea unui băiețel, iar Tommy, T.K. și Nancy sar în ajutorul unui supraviețuitor după ce acesta are o întâlnire dureroasă cu o reptilă.