Inimă neînfricată
Lupta dintre Toman şi Tenjiku înclină când într-o direcţie, când în cealaltă direcţie, dar, unul câte unul, cei mai buni luptători ai Tomanului nu mai pot continua lupta. Însă Takemichi continuă să se ridice, chiar dacă îl doboară de fiecare dată la pământ Kakucho. Kisaki intervine, încercând să pună capăt luptei, dar Takemichi e de neclintit.