Cimpoi
Pentru a demonstra că el și Robin sunt cuplul perfect, în mod arogant, Barney îi dă sfaturi despre relații lui Marshall, ceea ce rezultă într-o ceartă monstru între Marshall și Lily.
Pentru a demonstra că el și Robin sunt cuplul perfect, în mod arogant, Barney îi dă sfaturi despre relații lui Marshall, ceea ce rezultă într-o ceartă monstru între Marshall și Lily. Ted este forțat să asculte cuplul din apartamentul de deasupra, care „cântă la cimpoi” toată noaptea.