Johnson Family Vacation
Cedric the Entertainer joacă rolul lui Nate Johnson, care pornește cu trei copii neastâmpărați și o soție nemulțumită într-o călătorie de-a lungul țării pentru a participa la reuniunea anuală a familiei în Missouri.
Un agent de asigurări (Cedric the Entertainer) se apropie mai mult de copiii lui și de soția lui înstrăinată ducându-i într-o călătorie dezastruoasă cu mașina de-a lungul țării, pentru a ajunge la o reuniune unde vor concura împotriva arogantului său frate mai mare pentru premiul „familia anului”.