Diavolul pe care îl știi
În timp ce Star, Alexandra și Simone lucrează la un demo pentru șansa lor de a cânta la un festival de muzică, Roland Crane și soția sa, Rose, vin în oraș, dezvăluind un mare secret care amenință să distrugă grupul.
În timp ce Star, Alexandra și Simone lucrează la un demo pentru șansa lor de a cânta la un festival de muzică, Roland Crane și soția sa, Rose, vin în oraș, dezvăluind un mare secret care amenință să distrugă grupul. Star este nevoită să ia măsuri extreme și să riște totul pentru ca Roland să devină producătorul ei muzical. Între timp, Carlotta și Jahil intră în competiție directă, fiecare încercând să își ascundă secretele, deoarece este în joc viața cuiva.