Cea despre prieteni
Cleveland este îngrijorat de faptul că Cleveland Jr. nu are prieteni, așa că îl invită pe Ernie, fiul vecinului său, Lester, la ei acasă. Un Ernie neglijat se atașează prea mult de familie.
Când Cleveland începe să se îngrijoreze că Cleveland Jr. nu are prieteni, pornește în misiunea de a-i găsi unul și reușește acest lucru sub forma lui Ernie, fiul neglijat al vecinului său, Lester; el și Cleveland Jr. devin prieteni de nădejde; cu toate acestea, când Ernie decide că preferă să locuiască cu ei decât cu propriul tată, se mută la ei, obligându-l pe Cleveland să sune la Protecția Copilului pentru ca Ernie să se întoarcă la proprietarul său de drept.