Cealaltă femeie
Pe măsură ce producția la „Baby Jane” avansează, Bette și Joan formează o alianță, dar forțe străine complotează împotriva lor.
Pe măsură ce producția la „Baby Jane” avansează, Joan îi propune lui Bette o alianță: prima lor activitate este să înlocuiască o actriță tânără și blondă, care avea un rol minor. Retrospectiv, aflăm cum Joan, o tipă ambițioasă, a dorit să joace roluri mai dificile, așa că s-a mutat de la MGM la Warner Bros. A ajuns un instrument folosit de Jack Warner pentru a o controla pe Bette, „oaia neagră” a studioului, și a câștigat un Oscar pentru rolul lui Mildred Pierce, pe care Bette îl refuzase. Pe platourile de filmare, Bette și Joan par să se înțeleagă de minune. Warner plănuiește să organizeze o lansare la scară largă pentru film, dar îi spune lui Bob să se asigure că vedetele lui își sar la beregată una alteia, totul în scopuri publicitare. Astfel, în ciuda avertismentului cu privire la pericolele bârfei, primit din partea lui Harriet, soția lui, el îi oferă niște informații scandaloase Heddăi Hopper pentru publicare. Curând, Bette și Joan încep din nou să se certe, iar el e prins la mijloc…. fix unde își dorea să fie, pentru a le putea manipula după bunul plac. Dar nici asta nu-l satisface pe Warner, care e convins că dinamica lor specială de pe ecrane depinde de ura pe care și-o poartă una alteia, așa că îl pune pe Bob să agraveze lucrurile. Însă nici Joan nu se lasă mai prejos. Între timp, Bette (care s-a îndrăgostit de Victor Buono în film) își varsă frustrarea pe fiica ei, B.D., și curând își dă seama că are nevoie de un prieten.