Doamna Și Vagabondul
Îndrăgostiţi-vă de mult iubitul film clasic Disney, Doamna şi Vagabondul! Trăiţi aventura unei doamne, un cocker spaniel răsfăţat şi a unui vagabond, o corcitură cu o inimă de aur. Acum, această poveste înduioşătoare vrăjeşte o nouă generaţie.