Mesaj codat
Dornic de răspunsuri, Jake se întâlnește cu cineva pe care nu credea că va mai revedea.
Dornic de răspunsuri, Jake se întâlnește cu cineva pe care nu credea că va mai revedea. Între timp, Huck și Quinn recrutează o față familiară pentru a calma furtuna din presă, iar Fitz află rapid costul milei atunci când descoperă că nu toată lumea îi sprijină acțiunile.