Dincolo de aparențe
O femeie vizitată de fantoma unei fete frumoase crede inițial că vecina ei a fost ucisă, dar, în cele din urmă, își dă seama că propriul ei soț, un profesor universitar, a avut o aventură cu o studentă și apoi a ucis-o ca să nu dezvăluie idila.
Trecuse un an de când dr. Norman Spencer (Harrison Ford) și-a trădat frumoasa soție Claire (Michelle Pfeiffer). Dar cum Claire nu aflase adevărul și aventura se încheiase, viața și căsnicia lui Norman par perfecte, atât de perfecte încât, atunci când Claire îi spune că a auzit voci misterioase și că a văzut imaginea unei tinere înfricoșătoare în casa lor, el o acuză de halucinații. Cu toate acestea, pe măsură ce Claire se apropie de adevăr, devine clar că această apariție nu va dispărea și că îi vrea pe dr. Norman Spencer și pe frumoasa lui soție. Un thriller supranatural fermecator, Dincolo de aparențe are o serie de întorsături surprinzătoare care vor ține publicul cu sufletul la gură.