Don vs Lightning
Atunci când Don, un scoțian în vârstă morocănos, este victima mai multor lovituri de fulger, el începe să se teamă că viața sa liniștită și ordonată nu va mai fi niciodată la fel. Nu se poate spune ce anume i se pare mai supărător: persecuția sadică din partea universului capricios sau atenția grijulie a concetățenilor.