And Justice For All
Beckett și secția 12 anchetează uciderea unui student de limbă secundară engleză.
Beckett și secția 12 anchetează uciderea unui student de limbă secundară engleză. Când colegii victimei nu vor să vorbească cu poliția, Castle începe să lucreze sub acoperire ca imigrant canadian francez și află că victima era mai mult decât părea.