Se naște un star
Stan îl aduce pe superstarul The Weeknd în casa familiei Smith pentru a-l învăța pe Roger importanța unui comportament bun și a respectării regulilor.
Stan îl aduce pe superstarul The Weeknd în casa familiei Smith pentru a-l învăța pe Roger importanța unui comportament bun și a respectării regulilor. The Weeknd se apropie rapid de familie, dar Roger îi respinge lecțiile. Roger și The Weeknd decid să facă schimb de locuri, Roger urmând să trăiască viața unui superstar rebel, în timp ce The Weeknd trăiește o viață liniștită cu familia Smith.