Echipa de șoc
Liam Neeson, Bradley Cooper și Quinton „Rampage” Jackson joacă în acest film plin de adrenalină, în care o fostă unitate a Forțelor Speciale trebuie să evadeze din închisoare și să se avânte în cea mai dificilă misiune a sa.
În ediția extinsă a filmului Echipa de șoc, care include o variantă nemaivăzută a filmului, cu secvențe suplimentare spectaculoase, care n-au fost difuzate pe marile ecrane, avem parte de multă acțiune, mai multe peripeții și mai mult tupeu! Pregătiți-vă pentru o aventură plină de adrenalină, alături de Liam Neeson, Bradley Cooper, Quinton „Rampage” Jackson și Sharlto Copley. Condamnați de tribunalul militar pentru un delict pe care nu l-au comis, o echipă îndrăzneață de foști soldați ai Forțelor Speciale trebuie să-și folosească abilitățile unice pentru a evada din închisoare și a se avânta în cea mai dificilă misiune a lor. Va fi nevoie de îndrăzneală, de sincronizare precisă și de un arsenal de arme explozive, doar e o vorba de o misiune a Echipei de șoc!