Echipa lui Sanjay
Sanjay iubește desenele animate și benzile desenate, în timp ce tatăl său încearcă să-l atragă în tradițiile sale hinduse. Reticența se transformă într-o aventură uimitoare pe măsură ce băiatul pornește într-o călătorie fantastică, revenind cu o nouă perspectivă pe care o pot îmbrățișa amândoi.