Sirenă ahoi! / Joc cu pirați
Jake îl întâlnește pe Finn, băiatul sirenă, și îl ajută să oprească un țipar electric de furtună să provoace o furtună. Jake și echipajul său caută o comoară ascunsă la capătul unui joc de pinball în mărime naturală.