El Diablo
Reporterii năvălesc asupra lui Richmond, întrebându-l despre legăturile sale cu victima și de ce aceasta a fost găsită într-una din mașinile sale de campanie. Acesta le spune că moartea tinerei nu are nicio legătură cu politica. Colega sa de consiliu, Ruth Yitanes, ajunge la miting și este furioasă deoarece Richmond nu i-a spus despre Larsen și despre faptul că cineva a dezvăluit presei faptul că Ruth îl susține. Aceasta îl avertizează că, în momentul în care presa va termina cu el, el va fi doar o poantă a unei glume deocheate.