Palatul Plutitor - Partea 1
Sofia și familia ei merg pe mare pentru o aventură în vacanța regală, în timpul căreia Sofia este transformată prin magie într-o sirenă și se împrietenește cu o altă mică sirenă, pe nume Oona.