Băiatul care livrează pizza
Jim îl găzduiește pe băiatul care livrează pizza (Robert Belushi) al cărui tată l-a dat afară din casă.
Pizzeria preferată a lui Jim este amenințată cu închiderea atunci când proprietarul și fiul său, livratorul, se ceartă din cauza visului fiului de a face stand-up comedy. Jim intervine ca să-i împace pe cei doi, dar ajunge să primească un oaspete permanent - fără permisiunea lui Cheryl.