Tempus fugit
Agenții investighează prăbușirea inexplicabilă a unui avion comercial iar Mulder suspectează că e vorba de o răpire extraterestră care a avut loc în timpul zborului.
Investigarea prăbușirii inexplicabile a unui avion comercial îi duce pe Mulder și Scully pe fundul unui lac pustiu unde fac o descoperire tulburătoare.