Totul reîncepe
E weekendul de Ziua Mamei. Emma are îndoieli în privința noii vieți în care s-a angajat. Fetele își fac griji că tatăl lor o să se despartă de Emma și le fac o surpriză, pentru a reaprinde flacăra iubirii. Clara îi trimite un mesaj lui Alexis din greșeală și Emma îi dă un sfat pentru a o ajuta să găsească curajul de care are nevoie.