Ape tulburi
Emma încearcă să-l convingă pe Aladdin să lucreze cu Jasmine pentru a ajuta Agrabah, în timp ce Regina face echipă cu Albă ca Zăpada și David pentru a-l elibera pe Archie de Zelena. Între timp, în trecut, Hook se trezește răpit de misteriosul căpitan Nemo și ținut captiv la bordul submarinului său, Nautilus.