Simptome îngrijorătoare
La Coasta Golfului, medicii veterinari tratează un Catahoula cu un picior rupt, un iepure Angora cu o problemă la ochi și o pisică serval africană care suferă de pancreatită.
La Specialiștii Veterinari Coasta Golfului, cei mai buni medici veterinari din Texas îl tratează pe Raisin, un câine Catahoula cu un picior grav rupt și infectat; pe Constantino, o pisică siameză cu o fractură la șold, pe un iepure de Angora pe nume Gandalf cu o problemă la ochi, pe Toby, un maltez care și-a pierdut capacitatea de a merge și pe Zuri, o pisică serval africană care suferă de pancreatită.